Normalde yatağına bırakırdım uyurdu şimdi yatana kadar yanında istiyor, hadi 18.ay atağı bağımlılık vs onu geçtim. 15-20 gündür en az gece boyu en az 5 kere uyanıp ağlıyor, yanına gidiyorum geri yatıyor ama dün gece canımdan bezdirdi hem bütün gece uyandı hemde en son 4’te uyanıp gözler kapalı şekilde belki yarım saat ağladı asla susturamadık. Ne yapacağım bilmiyorum. Var mı bu durumu yaşayan 18-19 ay aralığında