esraalic arzuapo kışın zor olur ama yazın en azından unutturmak için parka falan çıkarırsın dışarda gezersiniz
Nikita arzuapo mama ile beslenen bebekler de gece beslenmesine alışık olup sık sık uyanır. Mesele meme değil aslında çocuğun uyanmaya alışık olması. Ben 10 aylıkken gece beslenmesini kesip rahat etmiştim.
arzuapo Nikita bakalım bu günden sonra gece emmesini kesicemm uyansa suu veririm unuttururum bir şekilde
esraalic arzuapo kesmek manasında mı bu açmak ilk defa duydum neyse bende 23 aylıkken biraktirdim sağım yaparsan çoğalır sadece rahatlayacak kadar yapmalısın sonra zamanla azalıp gidiyor ztn
arzuapo esraalic evet açmak diye yazmışım yazım hatası oldu😂🤦♀️ gece beslenmesini kessem de bana yeter oğlan saatte bir kalkıp emio