Kızlar koşusturmacadsn mı hayat yorgunluğu mu bilmiyorum ama çok uzun yıllar önce hayata dair neşemi kaybettim. Sabahları enerjisi olmayan akşam keyifsiz olan birş gibiyim. Bebişten çok önce başladı bu. Hayatın akışının yorgunluğu mu yoksa böyle hisseden vsr mı aramızda? Gülerek uyanmam gülerek yatmam mesela yüzüm hep bi donuk gibi. Ne zaman kaybettiğimizde bulamıyorum. Nasıl neşe topsrla kr onuds bilmiyorum 😅 ağlayım mı güleyim miii 🙄 bebitoya enerji ve neşe her zaman var o ayrı.. var mı bir yorumu önerisi olan