11 aylık oğlum bazen yiyor bazen yemiyor bu hep böyleydi iştahla yiyen bi bebek olmadı ama bende kendimi yıpratmayı bıraktım ne salakmışım zorlamıyorum artık ağız kapama kafa çevirme yapıyordu bende keyfine bıraktım baktım böyle daha kolay yemeye başladı kendi kendine yiyor yemediğinde baskı yapmıyorum direkt masadan kaldırıyorum zorlamıyorum doktor çok kez uyardı aç kalmaz merak etme ısrar edip nefret ettirme dedi dediğini yaptım rahatladım daha kolay yiyor bazen yemek yemiyor ama sonra teklif ediyorum o zaman yiyor sık emzirmemeye çalış tok olduğu içinde yemiyor olabilir