gulo40 63 kilo ile hamile kaldım 16 şubatta doğum yaptım doğuma 80 kilo ile girdim eve geldiğimde 75 kiloydum kaç ay geçti hala 75im🙄 bir yandan emziriyorum diyede yiyiyorum normal de kolay veriliyor diyorlar ama bende tık yok yemeğimi azaltsan bu sefer sütte azalıyor ne yapıcam bilmiyorum adette olmadim, bi olsa en azından göbek inecek biraz ama tık yok daha gelmicek gibi daha
Çok değil 65 kilo olsam yeter🥲
Benim bu 3.dogumum annemde sürekli 3 çocuğun var yiyeceksin tabi sonra nasıl ayakta durcan dio. Kan değerlerim düşüveriyor benimde oda ondan korkuyor