cansuerd Hanımlar bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladım başlayalı kabız kakası hep çok sert ve yaparken zorlanıyor zeytinyağı da veriyorum neden oluyo bu ne yapmam lazım bu durumu yaşayanlar nasıl çözüm buldunuz ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
asena3265 cansuerd aynı durumdayız 3 gündür yapamıyor dün çok huzursuzdu ben de burada bekleyeyim belki başka önerisi olan olur.Kayısı püresi verdim kayısı kaynattım suyunu içirdim ama etki etmedi.
huhuuu cansuerd benim bebeğimde sürekli kabız. Duphalac yazdı doktor ama hiçbir faydası yok. Erik püresi veriyorum o biraz etki ediyor.
hulya_10 cansuerd meyve süzgecinde gün kurusu kayısı veriyorum ikiye kesip iç kısımları dışta kalacak şekilde genelde aynı gün yapıyor. Bir de göbeğe masaj yapıyorum. Ama daha 7 aylık ve çok fazla ek gıda yemiyor 🥲
asena3265 cansuerd merhaba arkadaşım bir video attı onu yaptım bebeği. Kakasını yaptı 😁😁😂😁😁😂😂😁çok şaşırdım yarım saatte etki etki.Soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı+Kivi.İkisini güzelce bızlattım 3 4 çay kaşığı verdim.Şükür rahatladı.Yaparken bir yandan karnına masaj yaptım ayaklarına bisiklet hareketi yaptım
cansuerd hulya_10 ben kayısı denedim ama çıkarmadı o benim bebeğim de çok yemiyor ama demek ki etkiliyor bayağı
aelaa cansuerd her sabah demir ilacınından sonra düzenli olarak bir çay kaşığı organik Hindistan cevizi yağı veriyorum şeker gibi emiyor veya toz haline getiriyorum çay kaşığıyla veriyorum çok şükür bugüne kadar hiç kabız olmadı tavsiyemdir
aelaa Ek olarak bakıyorum kaka da biraz sertleşme var veya tuvaleti gecikti hemen armut yulaf vs yapıyorum hemen kakasını yapıveriyor