mavisever13 Kızlar doğum sonrası ne zaman döngünüz başladı veya kaç aydır hala olmadınız. Ben 3. Ayıma yeni girdim bugun olmuş ama baya koyu geliyor şuan . Süreç normal mi acaba merak ettim
hghg mavisever13 2. Ayda oldum bende şuan 3. Aydayım ama olmadım bu ay. Bir süre düzensiz olması normal diyolar
uykusuzmom_ mavisever13 Lohusalık bitti bir hafta sonra regl oldum. Eski döngüm devam etti ama birkaç gün erken veya geç oluyorum. Doktorum normal dedi emzirmeden dolayı olabilirmiş.
mavisever13 hghg anladım teşekkür ederim ,ozman normal . 1 sene felan olmadım diyenler oluyordu ondan merak ettim acaba çok mu erken oldu diye
mavisever13 yusufmoms27 anladım teşekkür ederim , ozman normal . 1 sene felan olmadım diyenler oluyordu ondan merak ettim acaba çok mu erken oldu diye
yusufmoms27 mavisever13 yani cnm tamamen kişiye göre değişen bieşy 1 sene olmayan da var benim gibi 40 ı çıkar çıkmaz olan da var ikside normal
birkartanesii 7.5 aylıkken oldum. Aşırı ağrılı bir süreçti normalde regl benim için ama bu kez sadece sinir yaptı. Ne ağrı ne bi şey. Bilsem daha önce doğururdum🥲
colbebesi Bebeğim 3 ay 7 günlük , ben 2. reglimi oldum geçen ay oldum bu ay da oldum 😔 Çok ağrılı oluyor umarım bir sonraki bu kadar ağrılı olmaz bebeğimle ilgilenmekte zorlanıyorum