melisumayay öncelikle çok geçmiş olsun umarım iyidir bebişiniz 🌸 benim oğlum da 45 günlük uzamış sarılık teşhisi konuldu idrar yolu enfeksiyonundan olabilir yada anne sütü sarılığı olabilir riske atmayalım kan ve kültür yapalım dedi doktor. 4 tüp kan verildi iki kere poşetle idrar alındı ama doktor içime sinmedi bir de sonda ile alalım dedi ondan da korkuyorum. Sizde nasıl ilerledi süreç paylaşırsanız çok sevinirim