Kızlar cocuklardan once bıkac sene once büyük tuvaletımı yaparken acı hıssedıuodum diken var gbi batıyodu yanıyodu kanıyodu catlak galıab dıyodum gecıyodu ara ara kendını gosterıyodu bayadır olmuyodu ıkı gundur yıne cıktı buyuk tuvaletımı yaparken yine igne var popmda gbı dıken batar gbı oldu yandı falan o an farketmedm sonrakı girdigimde kanadgnı farkettm iki gündür peceteye kan bulaşyo popomdan ve büyük tuvaletımde yıne acı hıssedıyorum cok panıkledm kızlar cok korktum bu hemoroid mi sizce ya senelerdr hafıf olup gecıyodu ilk defa bukadar yogun hıssedyorum mesela buyuk tuvaletımı yapıp gelınce oturunca popom acıyo bir süre varmı basına gelen aklıma kötü seyler gelıyo allah korusun psıkolojıkmende karnm agryo gbı hıssedıyorum korktukça