Mrvemom G_ADAN bebelac gold ar kullanıyorum her eczaneden bulamıyorsun canım bi eczanenı sabitle sana belli günler getirsin anlaş o şekilde almak daha kolay oluyor diğer türlü eczane eczane gezmezsin
Sedaeva [bilinmeyen] ben normal aptamil kullaniyodum ar degil benim bebegim biraz huzursuz doktor bi mamayi degistirelim belki huzursuzlugu mamayi kolay hazmedemedigindendir dedi evolvia ar hazmedilmesi daha kolay bi mamaymis gazli kolik ve kusan bebeklere iyi geliyomus.bakalim bize iyi gelicek mi
Beyzanur Sedaeva ben de evolvia ar kullanıyorum başta diyet mama yazdığı için tereddüt etmiştim ama doktorumuz diyet kilo alımı için iyidir dedi yani sadece zayıflamak için diyet yapılmaz dedi 😊 sürekli kullanıyorum biz memnun kaldık
PrensSelim KuzucukEfehan bende öyle düşündüm ama hergün iki üç kez yapan çocuk bir anda arayı açtı ve acillik olduk 🤷🏻♀️