Burcak61 bu konuda katılıyorum. Kalemi düzgün tutmayı yazmayı şimdiden öğretiyorum. Matematik toplama çıkarmayı da öğrettim, çift rakamlı sayıları da artık yapabiliyor. Hızlı kavrıyor aslında. Çarpmayı da az çok biliyor. Onu hiç öğretmek gibi fikrim olmadı, bir gün YouTubeda eğitim videoları izliyordu, orda gördü, sonra anne bunlar yanlış toplamış deyince, çarpmanın ne olduğunu ve farkını anlattım. Sonra frenledim. 1. Sınıfa başlayınca sınıfta sıkılır. Kendim de o şekilde gitmiştim.