mamaciita nasıl yoğun bakım orası kendileri bakamıyorlar mı varsayımla konuluyorla konuşuyorlar. Her hafta ultrason cihazı geliyordu her şeyine bakıyorlardı ayrıca kalp vs de bakılmıştı. Hastaneden çıkarken ekspirizde her şey yazıyordu, bugün şuna bakıldı şu çıktı gibi. Takip edilmesi gereken şerleri biz de takip ettirdik. Ama doktorumuz hiçbir zaman böyle olabilir siz bi baktırın kafasında konuşmadı. Var ama düzelir ya da yok ama karşımıza çıkabilir gibi konuşmaları oldu sadece