ipek195_ bebeğim 93 günlükken yaptırdım yani 5 gün önce o gün 1-2 kere ateşi çıktı aşıyla mı bağlantılı yoksa 4. Ay atağı bailangıcı mı bilmiyorum 14. Haftadayız işte gece uykusuna direnme ve normalde 5-6 saatlik blokta uyuyan çocuk 1-2 saatte uyanıyor ama aşıyla mı alakalı yoksa atak mı çözemedim size de şimdiden geçmiş olsun en hafif şekilde atlatırsınız umarım