1 yaşında kızım. 7:30 gibi uyanıyor 10 gibi ilk uykusuna geçiyor. En fazla 40 dk. İkinci uykusuna 3 gibi geçiyor o da en fazla 40 dk. Emzirirsem tekrar uyuyor emerek ama çok kısa sürüyor uyanıyor hemen. Gece uykusuna da 9 gibi başlıyor. Her 40 dk 1 saatte bir uyanıyor. Sabaha kadar 6-7 kez uyanıyor . Emerek uyuyor her seferinde. Çok yoruldum artık. Tek çare gece beslenmesini kesmek sanırım. Sizde durumlar nasıl. Var mı bizim gibi olan