Merhaba anneler. 5 ay 19 günlüğüz. Daha önce de bir hafta böyle bi durum yaşamıştık. Kesinlikle geceleri uyumuyor. Yani uyuyo ama yarım saat içinde tekrar kalkıyor. Emziriyorum uyutuyorum kendim de yatıcam derken hoop kısır döngü. Kafayı yemek üzereyim. Ayağımda sallarsam uyuyo emerken kucağımda uyuyo ama yatağa geçtiğimizde yarım saati geçmiyor. Diş çıkarıyo olabilir miyiz? Gerçekten yorucu olmaya başladı.