Adana çukurova Bülent Samlı’ya götürüyorum. Gerçekten çok ilgili ve samimi bi doktor. Bebeğim şuanda 17 aylık, 2 aylıktan beridir rutin kontrollerine gidiyoruz. Sizi bebeğinizin ay ay bilgilendirmesi kafanızda soru işareti bırakmaması gerçekten çok önemli. Acil durum olduğunda arayarak veya mesaj atarak ulaşabiliyorum. Çok memnunum.