Arkadaşlar oğlum bir haftadır böyle tikaniyor gibi öğürüyordu ara sıra, iki gündür kucağıma oturmaya çalışınca öksürüyor gibi ardından yediklerini ögürüyor sürekli hale geldi, iştahı da uykularinda bir sorun yok çok şükür ama neden böyle oluyor başına gelen var mı yedikleri boğazına geliyor sürekli, sağıp biberonla veriyorum içtiği kadar içer zorlamam asla kusan bir bebekte değil 2 aylık tam, bugün doktora goturucez aşırı üzgünüm yedikleri tikadigi için burnu tıkanıyor sürekli