
Öncelikle merhabalar
Kızım 15 ay 2 günlük, son 1 haftadır poposunda ayağındaki gibi noktalar çıkmaya ve belirginleşmeye başladı. Bazen sebepsiz ağlıyor ve huysuzlaşıyor. Bu noktalar nedir anlamlandıramıyorum bir türlü. Mantar türevi bir şeye de benzetemedim ki daha önce mantar problemini yaşadık onlar beyaz görünümlü noktalardı ama bu çıkanlar kırmızı mor arası bir renkte. İsilik olduğunu sanmıyorum çünkü vücudunun herhangi bir başka yerinde yok şu an sadece popo ve ayak kısmında var. Evimiz sıcak değil aksine yaz olmasına rağmen epey bir serin. Bu arada köpek dişleri çıkmak üzere gün içerisinde de pek çok kez kaka yapıyor bazen katı bazen ishal gibi. Diş kaynaklı olmayan bir durum mu bilmiyorum o nedenle fikir almak ve tecrübe edinenlerden yol göstermeleri adına post açmak istedim. Yardımcı olursanız sevinirim.