nupelli 4 ay 8 gunluk bebegim var tam 2 aylikken sunu yaptim ben annem surekli gelip gidiyordu misafir geliyordu falan asla duzenimiz yoktu ne uyuma saati vardi ne baska bir sey aksam 6 dan sonra kimseyi kabul etmedim kimse gelemez bende gitmem dedim cevremdekilerde kabullendiler annem yatili kalmaya geldiginde gece bebegim aglasa hemen kosup odamiza geliyodu ben alim sen yat uyu diyodu artik oyle biseyde yok kimse odama gelip bebegimi almayacak bana yardimci olmak istiyorsaniz duzenime karismayin dedim bebegimi ben ayakta sallamicam ayaginizda salladiginizi gorursem bidaha vermem size diyede herkesi uyardim😂 herkese posta koyduktan sonra soyle bir rutin olusturdum 7.30 ta banyo yaptiriyorum banyodan sonra besliyorum gazini cikariyorum uyutuyorum odada karartma perde var onu cekip kirmizi isik aciyorum odamda sallanan sandalye var bebegim kucagimda orda sallaniyorum ninnilerle uyutamadim ama turkulerle cok guzel uyuyor turku soyluyorum sjsjjssj 8.30 gibi tamamen uyumus oluyor besigine birakiyorum sabah 5-6 gibi uyaniyor altini aliyorum besliyorum gazini cikariyorum besigine birakiyorum uyuyor 9-10 gibi uyaniyoruz gunduzde 2,5-3 saatte bir besliyorum mesela 9 da uyandik 9.30 gibi mama iciriyorum 10.30-11 gibi uykusu geliyor yatak odasina gidiyoruz kendi yatagima yatiriyorum perdeyi cekiyorum bende yanina uzaniyorum emzik veriyorum bana bakarak uyuyor bazen elimi tutuyor ince bir muslin battaniyesi vardi ona kendi tokami bagladim uyku arkadasi gibi oldu koluna onu veriyorum ona sarilip uyuyor 1-1.30 saat falan uyuyor genelde uyaninca biraz oyun beslenme falan derken tekrar uyumak istiyor gunduz su an toplam 4 uyku uyuyor