Dün acıktım dedim kaldırdım kardeşim yedirdi.
Bugünde dışardan geldik banyodan ömce hazırladım yememiş herhalde ben lavabodaydım görmedim. Ben dedim banyodan sonra uyuyacağız kızım dedi banyodan sınra yiyeceğim. Neyse yatağa yattık başladı acıktım demeye. Kalkmadım ve güzelce söyledim akşam hazırladığımı yemediğini falan 1 2 ağladı hemen uyudu. Bahane miydi acaba