Evet biraz popüler kültürün getirdiği şeylerden biri sanırım. Yani sosyal medya olmasaydı kimsenin aklına fincanlar ve kahve makinesi için ayrı,özel bir alan oluşturmak gelmezdi. Ama gerçekten bazılarının göze hoş geldiği, estetik durduğu da bir gerçek. Sevene de yaptırana da saygı duyarım :)
Herkes her şeye aynı pencereden bakmak zorunda değil,kimi o kahve köşesinde huzur bulabiliyor,hoşuna gidebiliyor. Çok normal.