tugba16161 tam 8 aylık bebeğim genelde ablasıyla oynar oynamaktan kastım ablası oynarken oda oyuncaklarla uğraşır ayrıyetten geçmi bilmiyorum ama bi kaç gündür alkış yapıyor öğrenmiş,gün içinde kısa kısa yürütece koyuyorum,kitapları var onlara bakıyoruz,ve booolca ablasıyla beraber konuşuyoruz onunla😅