Merhaba kızlar, Eşim bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyor çalıştığı yerde 60.000 tl değerinde dolar bulmuş onuda iş yerinde ki arkadaşlarına sormuş dolar buldum ne yapmam lazım diye ve daha sonra eşim iş yerinde ki şefine vermiş acaba kaybeden gelip alır mı size sorum şu olacak gelmezse ne olacak siz olsaydınız ne yapardınız tabiki vermesi doğru olmuş ama gelene mi verseydim diyor eşim şefe verdim diyor paranın sahibi gelince verseydim diyor ya gelmeseydi diyor ve büyük ihtimalle parayı düşüren de lisans yapan bir öğrenci