Teletabianteni Aynısını eşime söyledim bugün çünkü kutlamamıştı oda anneler gününde, bende senin kutlamayacam dedim. Ben olsam beni utandırırdım alırım hediye diyor🤣🤣🙄 bi yanım almayim diyorum bi yanım vicdan yapıyor ya. Çünkü Allah var bi dediğimi iki etmez normalde, sadece özel günleri sevmiyor adam