Drk335 İlk bebeğimi tüp bebek ile kucagıma aldım. 2 yaşında. Şuanda donmuş embriyomuz var transfer yapmalı mıyım çalışan anneyim aileler uzakta ama oglum kardeşsiz kalsın da istemiyorum siz olsanız ne yapardınız 😍🫶