Rumeysa_arya4 annebebekk12 Evet ilkin anlaşılması ama yakinlastirinca silik görüldü bir kan verilse daha iyi olur
12jale12 annebebekk12 ondan böyle siliktir. Benim de adetime 4 gün vardı tam da böyle çıkmıştı. Eski gönderilerimde görebilirsiniz :) bence kan testi verin ya da gününüzü bekleyin her türlü takip etmeniz gerekecek
nesizade05 annebebekk12 var canım erken bakınca böyle oluyor benim de ilk böyleydi istersen yarın sağlık ocağında kan testi ver netleşsin
murek Benim bundan bile daha silikti hemde reglmin gecikmesinin 27. Gününde sadece flaş tutunca görünüyordu bebişim şuan 1 yaşındaa