Hiç zorlanmadım ya hatta normalde kafamı en çok meşgul eden şey ne yiyecek kaygısıymış onu farkettim. Tatilde de çok düşünmedim güvenilirlik kısmını. Tatlı harici ne istediyse verdim. Ama mesela kahvaltıda önden onun yumurtasını yedirdim, sonra kendimize tabak hazırladık bizimle beraber devam etti yemeye. Ya da akşam et yoğurt ne seçtiysem önce onu yedirdim diğerlerini almadan. Çünkü simit, pide falan görürse mümkün değil o yumurtayı, eti yedirmek, doğuştan gluten bağımlısı 😂