dilo6701 Kızım 26 aylık bebeklerle oynuyoruz kinetik kum da ve suda oynuyoruz ama sanırım bende sıkıldım biraz aynı şeylerle oynamaktan şu manyetik bloklardan mı alsam diye düşünüyorum birlikte oynayabiliriz en azından ama piyasada çok fazla markanın var önerebileceğiniz marka model var mı? Parçası ve boyutları farklı olanlar varmış galiba çok yabancıyım yada başka bir oyun yada oyuncak öneriniz var mı?
fisnereceli Oğlum 26 aylık, inanılmaz güzel oynuyor bloklarla. Magly set kullanıyorum iki adet 72lik set var. Ne kadar çok olursa o kadar oyun kurmak zevkli oluyor. A101de indirimde denk getirdim ben, şimdi pahalı maalesef internette :(