14 Şubatta doğum yaptım. 40 kontrolünde doktorum bunu önermişti.
Emzirdiğim için süte geçmemesi adına en güvenlisi bu demişti. 9 Nisanda başladım 17-27 Nisan arası ilk adetimi oldum. Bi hafta sonra 2 günlük hafif lekelenme oldu ve ondan beridir hiçbir şey yok. Adet olacakmışım gibi bir şişkinlik var ama olmuyor. Bu hapı kullanıp adet olamayan var mı? Gebelik testi yapmam gerekir mi 🙄