Az önce bir konu açmıştım kakasında kan var diye. Birazda mukuslu. Sanırım besin alerjisi oluyormuş. Doktora gidicem ama yaşayan varsa anlatabilir mi rica etsem? Başka belirtiler neler, doktor alerji teşhisini nasıl koyuyo ve diyette neler yasak? Bide bu diyeti emzirdiğimiz süre boyunca yapıcaz mı ve bebek ek gıdaya geçtiğinde bu besinleri asla yemiycek mi