Hamilelikten önce 24 yaşıma kadar hiç idrar yolu enfeksiyonu olmamıştım
Hamilelikte her ay çıktı düşüktü ama hiçbir belirti olmuyordu doğumdan sonra biraz yüksek çıktı tekrarlamasından korkuyorum bitkisel doğal ya da ilaç hiç farketmez önlem amaçlı neler yapabilirim kullanıp faydasını gördüğünüz bir şeyler var mı