Oğlum 18 aylık bundan öncesinde her sabah 1 yumurta omlet yerdi şimdi asla yemiyor sıkıldı desem artık hiç bir şey yemiyor asla. Mama içiyordu sadece mama istiyor son zamanlarda 2 gündür biberonunu sakladım yemek yemeye alışması için. Önceden kendimi avutuyordum en azından kahvaltısını sağlam yapıyor her şeyden yiyor diye şimdi onu da yemiyor 3 haftadır. Meyveli yoğurt yapıyorum onu bile yemiyor. Zar zor yedi. Nolur ne yapmalıyım sizce biberonunu sakladım aç kalsın da yesin diye ağlayınca kıyamıyorum mama yapıyorum ama mama içince yemek yemiyor sizce böyle böyle alışır mı mamasızlıpa ve yemek yemeye yoksa yemesi iyice kesilir mi.