deleted20517 sefikamurat ilk günler sıvı su gibi gelebilir bu çok normal saat başı emzirin gelir, hem bebeğin emme refleksi gelişir hemde sütünüz artar,bol su için gaz yapacak besinler harici herşeyi yiyebilirsiniz stres asla yapmayın,geçmiş olsun
senosko sefikamurat sağım yapabilirsin ve lütfen mama takviyesi verin sarılık olmaması için sürekli uyuyordur büyük ihtimalle aynısını bende yaşadım ve tecrübesizdim ilk gebeliğimde yanımda cahil salak saçma insanlar vardı kimse uyarmadı demedi ilk çocuk doktoru kontrolünde sarılık olduğunu öğrendik hem meme hem mamayla çok şükür hastaneye yatışı olmadan hallettik
fkrts sefikamurat sütünüz yoksa şırınga ile mama takviyesi verin sarılık olmaması için daha sonra emzirme sürecine de odaklanrsnz
avare Sütünüz gelmesede sık sık emzirin sonrasında sağım yapın o sütüde verin bebeğe bol su için ihmal etmeyin hayırlı olsun bebeğiniz
prensesleriminannesi Endişelenmeyin sezaryen sonrası 3. Günden sonra süt gelmeye başlıyor.bebeğinizi sağlıkla büyütün
prenses99 sefikamurat betslak alın o baya artırdı benimkini sık sık emzirmeye çalışın o zamanda artıyor ayrıca su için