rab25 sıralı yürümesi bizim 11 aya girmeden başlamıştı. Dedim erken yürüyecek herhalde 😂 13. Ayın içinde anca yürüdü. Yaşından sonra tek başına 1-2 adım atmayı bile bırakmıştı. Bir sabah dışarı çıktık. Elinden tutup yürüttüm. Sitenin dış kapısına doğru gitmek istedi hep, götürmedim. Beni bırakıp yerlere yattı, ağladı 😂 akşam bir baktım savsak savsak yürüyor. Hiç beklemediğim bir andı