aysct Kızlar bebeğinizin odasını ne zaman ayırdınız, bizim oda çok sıcak oluyor o yüzden odasına alışıtırıp ayırmak istiyorum ama daha 2 aylık. Erken mi sizce siz ne zaman ayırdınız?
sengul34 aysct keske anne karninda ayirsan 😂kiz iyimisin cok erken 2 aylik bebem ayrilirmi ben suttrn kestim sinra 5 ay sonra ayırdım oda kendini ifade edebidkigi için ayirdim
aysct sengul34 ya ayırmak tabikide istemiyorum ama oda çok sıcak oluyor klima açsam direk üstüne vurucak. Sıcaktan uyuyamıyor bu sefer. İyilikten çok kötülük yapıyormuşum gibi hissediyorum çocuğa
asilhanmoms sengul34 ya allah seni bildigi gbi yapsin kahkaha attim 😂😂 cocuk kucagimda uyuyordu uyandi 😂
sengul34 aysct aysct yok yok canım öyle düşünme az giydir üstüne çok ince bir şey ör ben onu esprisine yaptım gülün diye ama çocuk çok küçük öksürür tükürdüğünü yutamaz her şey olabilir uyanırım dersin ama uyanamazsın çok küçük henüz
sengul34 asilhanmoms nasıl bir kahkaha attıysan ta buralara geldi sesi ama canım ne yapayım yani espri yaptım da iki aylık çok küçük vallahi ben bazen uzmanları dinlemiyorum benim büyük oğlum sütten kestim beş ay sonra ayırdım o civardaydı o da kendini ifade edebildiği için gündüzleri sürekli odasına yattirdim alissin diye hep ona söylüyordum oğlum uyandığın zaman bana seslen ben gelirim tuvaletin geldiği zaman susadığın zaman hep bu şekilde alıştırdın
atarepla 2 aylık bebek annesinden ayrı uyumaz. Başka bir çözüm bulun. Bebekle birlikte başka odaya geçin yaz bitince dönersiniz.
asilhanmoms sengul34 cocuk odasi yapacagim oda direkt yatak odamin karsisi yatagimdan gorunuyor bende kendini ifade edebildigi zaman oraya gecirip yataginida beni gorebilecek bir konuma getirip o sekilde ayirmayi dusunuyorum odalarimiz ayri olur ama korktugunda gozunu actiginda beni rahat gorebilir
Retzja 2 aylık bebeğin odası ayrılamaz. Aniden bir şey olabilir. Ani bebek ölümleri sessiz gerçekleşir.
asilhanmoms aysct odayi ayirmak degilde sey yapabilirsiniz evin serin bir odasina bebeginizle gecip kendinize bir oda yapabilirsiniz bebegim 4 aylik bazen uyurken kusabiliyor kustugu an gece uyandigi an aglamasa bile kipirdamasindan hemen duyup uyaniyorum odasi ayri olsa duyamazsiniz olmaz yani daha cok kucuk
mavikelebek__ aysct 2 aylik bebek ayrılmaz uyku halinde kusabilir her şey olabilir. Onerim siz bebeğinizle beraber yer değiştirin
mavideniz96 aysct ayırabiliyorsanız ayırın ben 5. Ayda ayırdım kendini bilmiyorken ayırmak en iyisi çok kolay oluyor. Zaten uyuyunca yatırıyoruz odasına. Büyüyüp kocaman olmasını beklemeye gerek yok millet 2-3 yaşı bekliyor çok saçma bence
atarepla mavideniz96 Çok erken. 5 aylık bebek için de erken. Doktorlar 1 yaşı öneriyor. İlk bir sene anne yanında yatan çocukların ölüm oranının daha az olduğu da bilimsel çalışmalarla kanıtlanmış.