Bu durumu yaşayan var mı aranızda? 120 cc mama içen bebeğime ek gıda başladığımızdan beri kavga kıyamet yarısını anca içirebiliyorum, çıldırmak üzereyim😬😬😬 ne yapacağım nasıl dikkatini dağıtıp da vereceğim, ekran bile açtım içsin diye yok içmiyor anam