Naciyeylmz Okula gönderiyorum kosturmadık dıo ogretmen ama sankı cok bişi yapmıs gıbı gelınce uyudu bugün sadece bıde yemek yemıyor 2 gündür karnım ağrıyor dedı bır akşam da kustu başka kusma olmadı doktora gotursem mı yoksa evham mı yapıyorum
Eylulzeynep8 Naciyeylmz Yani iştahsızlık olabilir de yorgunluk cocuklarda pek olmaz götürün belki grip başlangıcı falan da olabilir