organikirmik Haftaya 18 ay kontrolüne götürcem oğlanı. Aklımda sıfır soru var 😂 bir ton da para veriyoruz bir şey sormadığım zaman boşa gitmiş gibi hissediyorum djgkf
sanjunipero organikirmik aslında siz burda süper sorular soran birisisiniz hiç beklemezdim 😅 dil gelişimi, fiziksel gelişim, uyku rutini, beslenme rutini, oyun grubuna başlayalım mı, hangi etkinliklere ağırlık verelim bunlar geldi aklıma ilk düşünmede
accountant organikirmik ben parayı çıkarmak için bir sürü soru soruyorum 😄 gidene kadar aklıma gelenleri not ediyorum sonra aralarında eleme yapıyorum hatta en sonki muayene de o kadar sordum ki doktor artık muayeneye geçelim sonra devam edelim dedi 😂
kdicmom organikirmik hiçbir şey sormuyorum. aklıma gelmiyor. hep kapıda beklerken de bu insanlar içerde bu kadar uzun süre ne yapıyor diye düşünüyorum 😄 sanki doktoru boşa meşgul ediyormuşum gibi bir his geliyor o anda, çabuk çabuk çıkmanın derdine düşüyorum. hiç sevmiyorum bu huyumu. neyse ki doktorumuz çok tatlı biri biraz da samimi olduk 2.5 senede, o bana soruyor genelde ahahah
organikirmik sanjunipero ahdjfj teşekkürler öncelikle… Ya uyku rutini sormuyorum 3ten fazla uyanıyorsa sorun vardır diyor. Sorun var, meme, bıraktır diyecek geceleri 😂 beslenme rutinini sorayım iyi bi konuymuş, ince motoru pek gelişmiş bi çocuk değil onu sorucam bi de
sanjunipero organikirmik meme, bıraktır diyecek geceleri Çok katılıyorum size de çocuğa da işkence oluyor bir yerden sonra bence 🥲 ben de 17 aylıkken bıraktırmıştım. Evet ince motor becerisi geliştiren etkinlik önerileri istenebilir o zaman
accountant organikirmik gece beslenmesini oda ayırmayı çocuğun gelişimi için önereceği oyuncaklar etkinlikler var mı diye sorabilirsiniz mamaya devam ediyorsa devam etmeli mi evetse ne kadar daha devam etmeli gerçi bilgim yok bunlar 18 ay deyince aklıma gelenler
patlakprezervatif bulutlarinsesi bence de çok fonksiyonel hem gelişiminden haberdar hem sorular ve sorunlar var 😄
patlakprezervatif organikirmik o da çok yüzeysel oldu 😅. Düşün ki buraya post açıyorsun öyleli anlat 😄
KendiEvimdeDeplasmandayim organikirmik bizimde 18.ay kontrolümüz yaklaşıyor. Yemek yemediği için onunla alakalı dert yanarım biraz, dil gelişimi hakkında soru sorarım biraz az kelimeleri, bizimki emmiyo mama içiyo mama konusunda bilgi alacağım ne zamana kadar kullanalım diye. Aklıma gelenler bunlar. Bide bu ara şiddete eğilimi var herkesi dövmek istiyo normal mi onu soracağım 😅 sizde var mı vurma huyu?
organikirmik KendiEvimdeDeplasmandayim kollarım çizik içinde tırmalıyor, kedim var gören kediden sanıyor, asla 😂 vuruyor ısırıyor tırmalıyor
kirmizibalikbeachte organikirmik bizim 18. Ayda soru sormamıza gerek kalmamıştı çünkü otizm testi yapıyordu ve soru yağmuruna tutmuştu jsjsjjsjs o yüzden sorcak ne varsa unutmuştum. O kadar korkunç bi dönem başlangıcı ki sorulacak hiç bişeyde yok 🤦🏼♀️
uykusuzmom_ organikirmik Kilosu boyu yaşına göre normal mi? Günlük öğün sayısı ve beslenme şekli yeterli mi? Kelime sayısı yeterli mi? Şu şu komutları anlaması/anlamaması normal mi? İnce ve kaba motor gelişimlerinden örnekler verirdim yeterli mi diye sorardım bu şekilde :)
Retzja Doktorumuz sağolsun soracak soru bırakmıyor, öylesine detaylı ve yalın bir dille özetliyor oğlumun durumunu o yüzden sormuyorum 😂 Eğer aklımda tutamıyorum diyorsanız notlara kaydedin sorularınız aklınıza geldikçe, oradan sorarsınız.