Öncelikle psikiyatri ile görüşüyorsun,duygusal sinir ve öfke anında yemek yemenin önüne geçemediğini belirt. Daha sonra dahiliyeye kan ver belki vitamin enzimlerin eksiktir,o yüzden sık acıkma olabilir. Ben çok pes ettim ama 3 aydır taktım kafaya zayıflamak için. Bu arada benim bünyem çok zor veriyor. Ama sende kafanda bitir,canın istese bile beynine şunu söyle,bunların tadını biliyorum hedefime ulaşıp tekrar tadına bakabilirim de. İnan bana 2 ayda mide kapasiten küçülecek yarım tabakla doyacaksın. Şuan iyi gidiyorum sende asla erteleme,şimdi bu saate başla. Her açlık hissi gerçek değildir dedi doktor. Bazen duygusal açlığını bu şekilde bastırırsın ama sonrası pişmanlık öfke ve bunalım. Asla mutlu etmez,kendini sev kimse için değil kendin için ayaklan haydi 🙏