siladgnchdr Kızım 3 yaşında ve 3-4 haftadır hiç bir şeyi adam akıllı yemiyor çiğnemiyor ağzında bekletiyor zor zoruna yediriyorum tatlı dille yemiyor oynatarak yediriyorum yok ben de aşırı geriliyorum 3 yaşın gelmesi ile ortaya çıkan bir durum falan mı bu ?
SooMin siladgnchdr zaman zaman bu geçişler normal diye biliyorum ama ciddi şekilde hiç yemiyorsa bir değerlerine baktırmak doğru olur
tekqueenbenimokey siladgnchdr havalar sicaklamaya basladigi andan itibaren zaten olmayan istahi hepten gitti benimkininde asko 🥹
Lolik siladgnchdr dün bir lokma MAKARNA yesin diye döktüğüm dilleri görseydin yalnız olmadığını bilirdin.. Anam havalar çok sıcak ondan yemiyordur çocuğu zorlama diyor …….
tekqueenbenimokey siladgnchdr inanilmaz saldım bu ara yemezsen yeme diyorum aliyorum onunden cunku kendimi cok yipratiyorum 🥲
Aklimideliricem Bizim büyük de anca oyunla yiyo bu sıralar normalde yeme sorunu asla yoktu 3.5 yaşında şuan 1 aydır felan böyle😂 inat ya şuan eşim arıyo o yemekten bana ayır bak hepsini yeme diyo oğlum inadına yiyo ahajajssk
sanjunipero siladgnchdr 3 yaş hem fiziksel olarak atak yaşayıp yeni beceriler öğreniyor hem tam bağımsızlık dönemine giriş yapıyor bunların etkisi olabilir, zamanla düzeleceğini düşünüyorum baskı yapma normal rutinde devam et yemediğini yemesin hırpalama kendini
Bsjdldkdkdld Minigim38 onu dahi yemiyor aklına gelen hic bir şey yemiyor sebze meyve yemek et ,tavuk, balık hiç bir sey 3 gündür çeyrek simit ,bir tane kakaolu süt, 2 kasık karadut özlu yoğurt bununla yasıyoruz
Minigim38 Bsjdldkdkdld karpuzdan başka bisey yemiyor benimkide sıcaklardan mı neyden anlamadım yediği şeyleri bile yemez oldu
esarbiniyannbaglama siladgnchdr sürekli mi böyleler ya. İlerde de mi ışık yok bacım bu nedir 🥲🥲🥲 17 aylık bebeyle her günümüz böyle şenlik, büyüyünce yer diyordum ben de 🥹