mehmel54 numarasını vermiyor. Daha doğrusu hiç istemedim ama vermez muhtemelen. Çünkü ben de iki çocuğumu götürüyorum hiç vermedi. Şerafettin’e gittiğinizi söyleyince kaynarcadan geldiğinizi anladım. Eşimin köyü de kaynarcada ve Şerafettin hocaya gidiyordu hepsi. Güler yüz konusuna gelince bence yeterli. Ters mizaçlı değil. Ben aylık kontrole giderken aklıma takılanları not alıyorum öyle gidiyorum. Özel ilaçlarada hakim( vitamini, kan ilacı, b12 gibi) bir dönem nazan hoca yoktu. Bilge hocaya aldım. Nazana göre daha güleç çocuğu seviyor ama bu beni rahatsız etti çünkü öncesinde hasta bir çocuk çıkmıştı odadan. Bir de kızımda b12 eksikliği vardı. Harici ilaç almak istediğimi söylediğimde devletindeki yeterli dedi. Kan ilacını bile devletinki yeterli dedi ki içinde paraben var. Karar size kalmış. Benim için nazan bir numara. Antibiyotik olayında fikrimi sorarsanız crp yüksek bebeğiniz küçük. Ateşi de varsa başlayın derim.