Babam dedi ki asyanın doğum gününü yatta kutlayalım bu sene, 2- 3 saat hem boğaz turu yapmış oluruz hem de doğum gününü kutlamış oluruz.
Ben normalde deniz yolculuğunundan korkan birisiyim. Ama hem bizim için güzel bir anı hem de farklılık olmuş olacak o yüzden istiyorum ama eşim de nazar değer abartı olur dedi.
Yata para vermeyeceğiz