uakbn0_0 neolmusyaani dün sabah ateşi yine 38.1 di kulaktan sonra 37.5 oldu hep gün içinde akşam 37.7 oldu uyumadan sonra 35.6 ya düştü gece uyurken ölçtük şimdi sabahta 37.3 bu aralarda ilerliyor neden bilmiyorum
neolmusyaani uakbn0_0 bugün doktor dedi ki 37. 9 lar falan ates bile sayılmıyor dedi Eğer hastaysa bile hafif atlatır inşallah
uakbn0_0 neolmusyaani çok tesekkürler içime su serptiniz 🥲 acile götürmeyi düşünüyorduk insallah geçecek
neolmusyaani uakbn0_0 evet bende rahatladım. Önceden yaz gelince sanki hastalık olmuyordu simdi yaz kış çocuklar hasta ya