Benim amh değerim 1 in altında olmasına rağmen normal yolla hamile kaldım. Sadece amh değerine göre mi tüp bebek dedi? Bence başla bir doktora daha görünün. Beni de bir doktor umutsuzluğa itip tedavisiz hamile kalamazsın demişti. Üst üste 2 ay hamile kaldım. İlki boş gebelikti, ikincisi sağlıklı bir şekilde doğurdum. Gittiğim başka bir doktor hem eşime hem de bana bir vitamin önermişti. Bu vitamin sayesinde hamile kaldığımı düşünüyorum.