Merhabalar canım anneler 🫶🏻
Bebeğim 4 ay 12 günlük. Son birkaç haftadır dönmeyi öğrendi. Kendi kendine sağdan sola soldan sağa yüzüstü dönüyor. Tekrar sırtüstüne çoğunlukla benim yardımımla dönüyor. Beni endişelendiren kısım şu, birkaç gecedir ben sırtüstü şekilde yatırsam da belli bir süre sonra yüzüstü dönüyor kafasını sağ yan sol yan şeklinde değiştirerek yüzüstü uyuyor. Bazen iki kolu da yanında oluyor bazen de tek kolu karnında, iç kısımda kalıyor diğer kolu yanında kalıyor. Baş boyun kontrolü iyi aslında, öyle yattığında kollarından destek alarak kafasını kaldırabiliyor ya da yatarken sağa sola kafasını çeviriyor ama ben gece boğulur mu acaba diye endişelenmeye başladım. Dün gece kolunun biri altta kalmış şekilde uyuyordu sonra kolunu çıkaramayınca uyandı ve ağlamaya başladı kalktım sırtüstü yatırdım sonra gece bir süre sonra tekrar yüzüstü dönmüş. Gündüz de uykularının bazılarını bu şekilde yapmaya başladı. Gündüzleri kameradan kontrol ediyorum ama geceleri endişeleniyorum, sizce böyle yatması sorun yaratır mı? Her uyanıp bu şekilde gördüğümde tekrar sırtüstü çevirmeli miyim?