su_20
Yanıma yatırıp dönmesine, hareket etmesine izin veriyorum. İlk başlar çok uzun sürüyordu şimdi daha kısa sürüyor uyuması. Bazen beşiğine koyuyorum ama genelde yanımda devam ediyor uykuya. Ama hala sık uyanıyor. 12 değil de 4 kere uyanıyor mesela. Ne yapayım buna şükür.. 😅
Kucakta da uyumuyor çünkü zaten artık. Bu gece çok sık uyandı çünkü son uykusunu ne yaptıysam uyutamadım dün, haliyle çok yoruldu. Öyle olunca gece sık uyanıp uykuya da zor daldı. Ay vallahi bilmiyorum. Her gün stres 😅 Bu resimde eşin nerede derseniz o da misafir odasındaki yatağa geçiş yaptı 🥹 Kocaya da hasret kalacağız galiba 🤪