Kızlar selamm..Birşey sormak istiyorum;
Oğlum ile gün içinde kitap okuruz , top oynarız , haftanın bir kaç günü parka çıkarız,haftasonu ailecek zaten geziyoruz.Ama şöyle bir sorunum var benim.Oğlum tek oynadığında aşırı vicdan azabı çekiyorum.Tek başına oynamayı seviyor.Arabalarını sürmeyi,sesli oyuncakları ile oynamayı vs.Ama ben o oynarken koltukta uzanınca tv izleyince vs suçluluk duyuyorum sanki onunla ilgilenmiyormuşum gibi hissediyorum.Siz çocuklarınızlar gün boyu oynuyor musunuz yoksa tek başına oynadıkları büyük bir zaman dilimi var mı?