banauygun ekstra hiçbir şey yapmıyorum batık olmaması vs için hiç olmadıda 🥰Kıl tüy olayınıda evde her ay epilasyon aletiyle yapıyorum miisss 😅Sadece çok fazla kılcal damar çatlağım var aşırı ayakta duruyorum veya çok fazla bir yere çarpıyorum bacaklarımı çok fazla morluk oluyor onun dışında sıkıntım yok ve nemlendirme mutlaka yapıyorum 🤷🏻♀️🥰