Merhaba hanımlar size bi sorum olacak. 3 yaş kızım ve 6 aylık aylık oğlum için tek bebek arabası kullanmayı düşünüyorum ama ikiz bebek arabası olmayacak şekilde. Bildiğiniz içi geniş bebek arabası modeli var mı? Seneye kadar kızımı da arabaya koyacağım çünkü daha o da küçük yürüyemiyor yoruluyor uzun gezmeler de. Bu durumu yaşayanlar hangi bebek arabasını kullandınız acaba??