Merhaba anneler 🌸
16 aylık oğlum için bugün çocuk doktoruna gittik. Boyu 78 cm, kilosu da yaklaşık 9-10 kg arasında gidip geliyor. Doktorumuz boyunun biraz kısa, kilosunun da yaşına göre alt sınırda olduğunu söyledi.
Kan tahlilleri yapıldı; demir, vitamin değerleri normal çıktı. Hatta B12 değeri biraz yüksek çıkmış. Yani herhangi bir vitamin veya demir eksikliği yok.
Buna rağmen kilo alımını ve büyümesini desteklemek amacıyla Fortini Multi Fibre verdi ve 6 aylık rapor çıkardı.
Bu ürünü kullanan var mı? Çocuklarınızda kilo alımına veya büyümesine faydasını gördünüz mü? Ne kadar sürede etkisini fark ettiniz? Tadını severek içtiler mi yoksa alışmaları zaman aldı mı?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌷🙏